Кролівництво як бізнес

Кролівництво як бізнес


Кролівництво як бізнес


Кролівництво, як бізнес  широко висвітлено на наших     інших    ресурсах.


Бізнес на кролях – це 30-40 % приросту капіталу в рік. Загальновідома «норма». І коли ми в 2004 в країні заснували галузь еко-кролівництва, так це зокрема тому, що бажали більш комерціалізувати тему.  Почали з того, щоби кролям надати кращі умови для утримання та розведення. Адже кінцевий успіх господаря кролеферми залежить, прямо залежить, від того, як кролі набирають ваги (товарний приріст), наскільки тварини є здорові, і яка їх кількість потрапляє до кінцевої точки збуту. В той час нас висміювали, що ми для кролів створюємо хороми, адже норма бидло-кролівництва переживала свій розквіт. Серед «простого»,водночас скиглячого на всі негаразди галузі населення, це відбувається і зараз. І особливо агресивно відносилися ті, чий менталітет ми порушували новими парадигмами культури кролівництва.

Створивши умови для кролів, ми створювали  в той самий час і  умови для кролівника. Адже сьогодні вже важко обійти повз уваги тему гуманності розведення тварин, вплив на екологію середовища та значення самої екології продукції, що вирощується.  А це є неодмінними параметрами чи чинниками для подальшої комерційної привабливості теми, збільшення її рентабельності чи ліквідності.  Адже якщо покупець на території кролівника, то бачить і культуру виробництва продавця. А якщо  навколо лайно та зловоння,  кролі брудні та обліплені мухами, а сморід на всю округу – це не комерційне кролівництво, це саме що є бидлячість!
екокролівництво
Еко-кролівництво

Після того, як створені були інструменти кролівництва, спеціальні системи утримання та розведення кролів, обладнання,  створювалися і відповідні до нових уявлень  технології. Потрібно було враховувати особливості організму кролів, щодо яких раніш ніхто уваги не звертав ( наприклад годування травою та відходами органіки, склад повітря в клітках, сукрольні особливості, тощо) переглянути санітарні умови  та  профілактичні заходи кролівництва, яке ми назвали  еко кролівництвом.  При гострій критиці того часу що сьогодні бачимо? – тотальне повторювання та впровадження наших парадигм, які вже стають догмою.

Після технічної сторони робіт – інструменту, технології, з’явилися  напрацювання з маркетингу та менеджменту. Ось тут вже  тролінгу і настав кінець, поза як бізнес на кролях по-деколи приносив  і до 1000 % рентабельності.  А коли таке сталось, нам не залишалося нічого іншого, як  ділитися набутим досвідом, створювати господарства за нашими напів-франчайзами чи ліцензіями.  

Сьогодні еко-кролівництво  називають органічним кролівництвом, натуральним…  Вже багато хто хоче отримати добавлену вартість від однієї тільки назви натуральності. Але багато хто,  що притаманно для селюківської гопоти, тільки хитрує з таким визначенням.  Адже кролівник в гумових чоботях та лайні,як біля кролятників так і в них самих – то звісно теж «органіка». Напроти, «Раббітакс» та весь загальний принцип організації бізнесу від Раббакс Текнолоджі – виглядає протилежно. І коли бачуть сонячні батареї на кролятнику – вибачте, то технології - не мух розганяти руками. Захист кролів від спеки, від снігового намету в клітках, чи косого дощу, захист від мух та комарів, примусовий  вивід сморіду, та нагнітання чистого повітря в кролятники – це не причуди, а збереження грошей власника. Це і є складовою бізнесу, який є рентабельним, дохідним і комерційно привабливим.  і коли в рекламі бачимо бізнес-проекти, бізнес-планінги, тренінги в залах аеропортів, продаж лекал чи трафаретів, то звісно кролівництво від грантоїдства потрібно відрізняти. Бо гопніками теми бувають не тільки особи  в гумових чоботях, але і в краватках.

Кролівництво як бізнес, нами пропонується в більш розгорнутому виді  - просіть додаткової інформації.  Сьогодні є біля 20 заходів-інструментів, які збільшують дохідну частину теми, а вирощування-забій на м’ясо та продаж м’яса, шкірки та навозу – сама примітивна її частина.








1 коментар: